Co vlastně děláme?
Co vlastně děláme?
Naším hlavní úkolem je propojovat kandidáty s klienty. Kandidátům pomáháme najít ideální práci, klientům naopak nové posily do týmu.
Mimo to poskytujeme konzultace interního náboru, kdy vyhodnocujeme současný stav náboru a dáváme tipy ke zlepšení. Nahlížíme tak pod pokličku nejen externímu hiringu, ale také internímu HR našich klientů.
Proč nás firmy potřebují?
Ti nejžádanější kandidáti práci nehledají, a proto se klienti obrací na nás. Díky nám získají do týmu kolegy, kteří by se sami do společnosti nepřihlásili. Zároveň se také mohou soustředit na svůj primární business a nábor svěřit profesionálům.
A jak tedy vypadá den HR Specialisty v RTSG?
Většinou začíná společným meetingem, kde se navzájem informujeme o tom, co se komu v předchozím týdnu podařilo a jaký je plán pro další dny. Následuje čas pro vyhledávání a oslovování nových kontaktů a komunikace s kandidáty, kteří projevili zájem o spolupráci. Průběžně během dne každý specialista plní své úkoly zadané od manažera a vymýšlí nové způsoby, jak a kde najít další kandidáty, jak s nimi komunikovat a nebo zjišťuje, jaké technologie jsou aktuálně trendy.
Zkušený Specialista také pečuje o své klienty a pravidelně s nimi aktualizuje otevřené pozice. Zároveň jim dává zpětnou vazbu na nábor a napomáhá tak, aby byli v této oblasti konkurenceschopní.
Zaujal tě náš tým?
Rádi se s Tebou osobně a nezávazně setkáme, napiš nám – pošli nám, co umíš a co bys rád u nás dělal na email chcidotymu@rtsg.cz