Co vlastně děláme?

Co vlastně děláme?

Naším hlavní úkolem je propojovat kandidáty s klienty. Kandidátům pomáháme najít ideální práci, klientům naopak nové posily do týmu. 

Mimo to poskytujeme konzultace interního náboru, kdy vyhodnocujeme současný stav náboru a dáváme tipy ke zlepšení. Nahlížíme tak pod pokličku nejen externímu hiringu, ale také internímu HR našich klientů. 

 

Proč nás firmy potřebují?

Ti nejžádanější kandidáti práci nehledají, a proto se klienti obrací na nás. Díky nám získají do týmu kolegy, kteří by se sami do společnosti nepřihlásili. Zároveň se také mohou soustředit na svůj primární business a nábor svěřit profesionálům. 

 

A jak tedy vypadá den HR Specialisty v RTSG?

Většinou začíná společným meetingem, kde se navzájem informujeme o tom, co se komu v předchozím týdnu podařilo a jaký je plán pro další dny. Následuje čas pro vyhledávání a oslovování nových kontaktů a komunikace s kandidáty, kteří projevili zájem o spolupráci. Průběžně během dne každý specialista plní své úkoly zadané od manažera a vymýšlí nové způsoby, jak a kde najít další kandidáty, jak s nimi komunikovat a nebo zjišťuje, jaké technologie jsou aktuálně trendy.

Zkušený Specialista také pečuje o své klienty a pravidelně s nimi aktualizuje otevřené pozice. Zároveň jim dává zpětnou vazbu na nábor a napomáhá tak, aby byli v této oblasti konkurenceschopní.

 

Zaujal tě náš tým?

Rádi se s Tebou osobně a nezávazně setkáme, napiš nám – pošli nám, co umíš a co bys rád u nás dělal na email chcidotymu@rtsg.cz