Volná pozice
Account Manager (full-time)
Měl/a bys splňovat:
Do našeho týmu hledáme talentovaného člověka, který bude zodpovědný za obchod v našem týmu.
Náplň práce:
- Oslovování firem: Vaším úkolem bude hledat nové partnery, oslovovat firmy a vyjednávat podmínky spolupráce.
- Zjišťování potřeb klientů: Budete úzce spolupracovat s firmami, kam budeme hledat vývojáře a IT specialisty, a zjišťovat jejich potřeby.
- Udržování portfolia: Péče o stávající klienty a udržování silných obchodních vztahů.
- Komunikace: Budete komunikovat hlavně s CTO a HR manažery prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo LinkedInu – volba je na vás.
- Reporting a cíle: Nastavování cílů, pravidelné reportingy a update meetingy.
- Rozvoj: Nabízíme certifikace v oblasti sales a technologií pro juniornější obchodníky.
- Technologie: Práce v CRM Pipedrive, využívání Google Workspace a interní komunikace přes Slack.
Co je u nás na práci zajímavé?
- Úzká spolupráce s CEO: Budete v přímém kontaktu s naším CEO, což vám poskytne jedinečný pohled na strategické řízení firmy.
- Budování týmu: Ze začátku budete klíčovou osobou v obchodním týmu, což je skvělá výzva a příležitost pro růst.
- Flexibilita: Pokud dosahujete stanovených cílů a plníte úkoly, nabízíme vám zcela flexibilní pracovní dobu. Organizujte si práci tak, jak vám vyhovuje.
- Výsledky nad docházkou: Pro nás je důležitý výsledek, nikoliv docházka.
- Finanční ohodnocení: Nabízíme atraktivní finanční odměnu, která bude odrazem Vaší práce. U nás má obchodník nárok na odměny z obratu společnosti.
Co nabízíme?
- Férové finanční ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
- Skvělou pracovní zkušenost: Nabereš spoustu nových zkušeností a přijdeš do kontaktu s hromadou zajímavých lidí!
- Prostor pro vzdělávání: Dostaneš u nás prostor pro vzdělávání v oblasti sales, komunikačních a technologických dovedností.
- Teambuildingy: Každý měsíc se vidíme také na teambuildingu, kde utužujeme týmového ducha.
- Kancelářské benefity: V kanclu budeš mít vždy k dispozici dostatek kávy a různé dobroty.
Co požadujeme?
- Zkušenosti: Minimálně 2 roky zkušeností v obchodě, ideálně B2B (nemusí být v oboru IT).
- Komunikační dovednosti: Schopnost navazovat a rozvíjet vztahy s klienty, velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti.
- Vzdělání: Minimálně středoškolské vzdělání.
- Profesionalita: Profesionální vystupování a schopnost spolupracovat na živnostenský list (IČO).
Proč chtít pracovat pro RTSG?
- Jsme rychle rostoucí společnost, takže budeš mít prostor pro seberealizaci a kariérní růst
- Předáme ti know-how v perspektivním oboru
- Nebojíme se dobrou práci dobře odměnit - fixní základ plus provize bez stropu
- Pracovat budeš s profi nástroji, tím hlavním je Pipedrive s integrací na G Suite
- Sympatické neformální pracovní prostředí - kancelář v Centru Šumavská v Králově poli, možnost home office, volná pracovní doba, super parta lidí, teambuildingy a vše, co bude potřeba